Regulamin Studio

REGULAMIN STUDIA (E)MOTION

w Kościanie

I. Postanowienia Ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Studia (E)MOTION znajdującego się w Kościanie, os. Jagiellońskie 29-32, 64-000 Kościan, dalej określanego jako „Studio”.

2. Właścicielem Studia jest Joanna Szymaniak, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Joanna Szymaniak – Trener Personalny, z siedzibą w Kościanie (64-000), os. Jagiellońskie 59/3, NIP: 6981764785, REGON: 369858062, e-mail: szymaniak-joanna@wp.pl, nr tel. + 48 667873750 , określana dalej jako „Właściciel”.

3. Studio jest czynne:

  • Poniedziałek – piątek 6:00-21:00;
  • Sobota – 8:00- 13:00.

4. Z oferty Studia może korzystać Klient, który zapoznał się oraz zaakceptował zasady funkcjonowania oraz niniejszy Regulamin.

5. Klienci odpowiadają na zasadach ogólnych za wszelkie szkody powstałe poprzez swoje działanie lub zaniechanie.

6. Klienci mogą uczestniczyć w zorganizowanych zajęciach jeżeli ich stan zdrowia pozwala na wykonywanie ćwiczeń fizycznych. Klienci wykonują ćwiczenia fizyczne wyłącznie na własną odpowiedzialność i własne ryzyko.

II. Słownik pojęć:

1. Regulamin – dokument, który reguluje wewnętrzne zasady obowiązujące w Studiu dotyczące zarówno Trenerów jak i Klientów Studia;

2. Studio – studio treningowe, którego właścicielem jest Joanna Szymaniak, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Joanna Szymaniak Trener Personalny, z siedzibą w Kościanie (64-000) os. Jagiellońskie 59/3, NIP: 6981764785, REGON: 369858062.

3. Klient – klient Studia, który posiada pakiet wykupionych treningów grupowych i/lub personalnych. Klientem może być również osoba poniżej 18 roku życia, która ukończyła 15 rok oraz przedstawi zgodę od rodzica/przedstawiciela ustawowego;

4. Karnet – stosowna liczba zajęć wykupionych przez Klienta (zależności od wybranego pakietu), możliwa do wykorzystania w poniżej określonym czasie;

5. Trener – osoba, posiadająca odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć grupowych, treningów personalnych, współpracująca ze Studiem w ramach umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło i/lub umowy o współpracę w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej; wykonująca Usługi w Studiu;

6. Zajęcia grupowe – zajęcia dedykowane określonej liczbie osób, o różnym stopniu natężenia, prowadzonych przez Trenera w Studiu.

7. Trening personalny – jest to trening przeznaczony dla 1 (jednej) lub 2 (dwóch) osób, prowadzony przez Trenera, który dostosowuje jego intensywność do indywidulanych potrzeb Klienta.

8. Zajęcia dla dzieci – zajęcia dedykowane dzieciom w wieku 4-10 lat, których Zasady zostały umieszczone w osobnym regulaminie.

III. Zakres usług oferowanych przez Studio

1. Studio realizuje usługi związane z dostępem do różnego rodzaju ćwiczeń i zajęć sportowych. W ten sposób umożliwia utrzymanie kondycji i aktywności ruchowej i sportowej.

2. Oferta Studia obejmuje korzystanie z zajęć indywidualnych oraz grupowych o różnym natężeniu i przebiegu.

3. Szczegółowy zakres usług oferowany przez Studio został umieszczony w niniejszym Regulaminie, a także na stronie internetowej www.emotionstudiotreningu.pl oraz wywieszony w Studiu.

4. Właściciel Studia oświadcza, że każdy Trener, współpracujący ze Studiem posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie konieczne do prawidłowego wykonania usług.

5. Jednocześnie zastrzega się, aby przed rozpoczęciem uczęszczania na poszczególne zajęcia, skonsultować stan zdrowia z lekarzem, czy nie występują przeciwwskazania zdrowotne do wzięcia udziału w tychże zajęciach.

IV. Zasady płatności i rodzaje karnetów w Studiu

1. Klient może korzystać z usług Studia na podstawie uiszczonej opłaty za usługę według specyfikacji zawartej w cenniku dostępnym jako załącznik w niniejszym Regulaminie, na stronie internetowej Studia tj., www.emotionstudiotreningu.pl oraz wywieszonym w Studiu.

2. W swojej ofercie Studio posiada następujące rodzaje karnetów:

a) wejścia jednorazowe;

b) karnety z przypisaną liczbą wejść, które są ważne 5 tygodni od dnia zawarcia umowy przez Klienta, które obejmują 4 lub 8 wejść na zajęciach grupowych, których opis znajduje się na stronie internetowej: https://emotionstudiotreningu.pl/oferta/;

c) pakiety przy treningach personalnych, które obejmują – 8/12/24/32 treningi i dostępne są na różne przedziały czasowe oraz zróżnicowaną liczbę treningów w tygodniu, szczegółowo opisane na stronie internetowej https://emotionstudiotreningu.pl/oferta/ oraz https://emotionstudiotreningu.pl/cennik/.  

3. Dokonywanie płatności możliwe jest w następującej formie:

a) gotówką w recepcji Studia;

b) za pomocą przelewu bankowego na wskazane przez Trenera konto bankowe;

c) za pomocą aplikacji eFitness.

4. Klub zastrzega sobie prawo zmiany Cennika, o czym będzie informował Klientów Studia z odpowiednim wyprzedzeniem, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji.

5. Na życzenie Klienta, istnieje możliwość wystawienia faktury za korzystanie z usług oferowanych przez Studio. Prośbę wraz z danymi do wystawienia należy skierować na adres mailowy: kontakt@emotionstudiotreningu.pl lub zgłosić w recepcji Studia.  

6. Każdy karnet na zajęcia grupowe ważny jest 5 tygodni od dnia zakupu przez Klienta.

7. Na kwotę jednorazowego wejścia, które dotyczy również wejść w karnecie na zajęcia grupowe oraz treningi personalne składa się:

a) opłata rezerwacyjna w wysokości 50% wartości jednorazowego wejścia oraz

b) opłata za udział w zajęciach, która stanowi 50% tej kwoty.

8. Karnety zakupione stacjonarnie nie podlegają zwrotom.

VI. Zasady korzystania z usług dostępnych w Studiu, prawa i obowiązki Klientów

1. Z usług Studia Klienci korzystają na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, zawartej Umowie oraz w zakresie wynikającym z zakupionego karnetu lub uiszczonej opłaty zgodnie z obowiązującym Cennikiem, a także na podstawie i w zakresie warunków akcji promocyjnych organizowanych przez Właściciela. Klienci uzyskują prawo do korzystania z usług oferowanych przez Studio po spełnieniu poniższych warunków.

2. Z pomieszczeń i urządzeń Studia Klient powinien korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, z uwzględnieniem stosownych instrukcji bądź informacji znajdujących się w Studio lub podawanych ustnie przez Trenerów.

3. Klient, którego stan zdrowia w jakikolwiek sposób negatywnie wpływa na jego zdolności umysłowe lub fizyczne nie może uczestniczyć w zajęciach, a także korzystać z urządzeń znajdujących się w Studio.

4. Klient ma obowiązek poinformować Trenerów o wszelkich przeciwwskazaniach do wykonywania danego rodzaju ćwiczeń, w szczególności zdiagnozowanych chorobach, ciąży, przebytych urazach. W przypadku brania udziału przez Klienta pomimo przeciwwskazań zdrowotnych, lub zaleceń lekarza ponosi on pełną odpowiedzialność za skutki wykonywania aktywności fizycznej.

5. W razie pogorszenia samopoczucia lub doznania urazu w trakcie zajęć Klient ma obowiązek zaprzestać wykonywania ćwiczeń i zgłosić ten fakt Trenerowi.

6. Klient zgłasza zamiar uczestnictwa w zorganizowanych zajęciach poprzez zapisanie się w recepcji Studio lub telefonicznie i/lub za pomocą aplikacji eFitness.

7. Klient, który ma wykupiony pakiet na trening personalny dokonuje zapisów na kolejne treningi u Trenera prowadzącego trening, w Studio lub telefonicznie lub za pomocą aplikacji eFitness.

8. Harmonogram zajęć grupowych udostępniany jest na bieżąco na Stronie internetowej Studia, w Studiu oraz w aplikacji eFitness .

9. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w grupach na zajęciach grupowych (maksymalnie do 8 uczestników), o możliwości wzięcia udziału w danych zajęciach decyduje kolejność zgłoszeń.

10. Na każde zajęcia grupowe ustalony jest limit uczestników, jeżeli limit zapisów jest wykorzystany, stworzona jest dodatkowa lista rezerwowa. W przypadku zwolnienia miejsca Klient jest informowany drogą telefoniczną, mailowa lub poprzez aplikację eFitness o możliwości uczestniczenia w zajęciach.

11. Zapisy na zajęcia grupowe przyjmowane są najwcześniej na 30 dni (słownie: trzydzieści) przed zajęciami i najpóźniej do  1 (słownie: jednej) godziny przed zajęciami w recepcji Studia, telefonicznie lub za pomocą aplikacji eFitness.

12. Nieobecność na zajęciach należy zgłaszać w następujący sposób:

a) w przypadku zajęć porannych (do godz. 12:00) – na dzień przed planowaną nieobecnością, poprzez kontakt sms na nr tel. 667-873-750.

b) w przypadku zajęć popołudniowych (po godz. 12:00)  do godziny 10:00 w dniu, w którym odbywają się dane zajęcia,  poprzez kontakt sms na nr tel.  667-873-750.

13. Zachowanie terminu zgłoszenia nieobecności daje możliwość odrobienia zajęć w innym terminie, w ramach ważnego karnetu i dostępności miejsc.

14. W przypadku niezgłoszenia nieobecności w terminie wskazanym w pkt. 12, Właściciel może pobrać z karnetu opłatę rezerwacyjną w wysokości 50% wartości jednorazowego wejścia za daną nieobecność. Na koniec ważności karnetu Właściciel Studia poinformuje o kwocie jaka pozostała i będzie mogła być wykorzystana przy zakupie karnetu na kolejny miesiąc. Powyższe postanowienia mają zastosowanie do treningów grupowych oraz personalnych.

15. Właściciel zastrzega sobie prawo do niewpuszczenia Klienta zapisanego na dane zajęcia, którego spóźnienie wyniesie więcej niż 10 minut. W takim przypadku będzie miał możliwość pobrania opłaty rezerwacyjnej za nieobecność.  

16. Wszystkie karnety dostępne w Studiu są karnetami imiennymi i nie mogą być udostępniane osobom trzecim z zastrzeżeniem zdań następnych.

17. Realizacja sprzedaży karnetów wymaga rejestracji danych osobowych Klienta, który zobowiązuje się do podania prawdziwych danych osobowych. Rejestrując się Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Studio swoich danych osobowych w celu prawidłowej realizacji usług i zapewnienia sprawnego kontaktu z Klientem.

18. Dane osobowe Klienta wykorzystywane są w sposób określony w punkcie XII.  niniejszego Regulaminu.

19. Na terenie Studia obowiązuje bezwzględny zakaz:

• palenia tytoniu,

• posiadania i spożywania alkoholu,

• posiadania i zażywania środków odurzających, narkotyków,

• przychodzenia w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków oraz

•  przynoszenia niebezpiecznych narzędzi i przedmiotów.

20. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Studia.

21. Klienci są zobowiązani do zachowania spokoju i porządku w Studiu oraz umożliwienia innym Klientom swobodnego korzystania z usług Studia.

22. Klienci zobowiązani są do pozostawienia obuwia zewnętrznego przy wejściu do Studia oraz jego zmiany na czyste obuwie sportowe.

23. W przypadku używania sprzętu znajdującego się w Studio, zaleca się aby korzystać każdorazowego z własnego ręcznika, a po zakończeniu treningu zdezynfekować używany sprzęt.

24. Klienci, którzy uczęszczają na zajęcia z jogi zobowiązani są do używania własnych mat do ćwiczeń.

25. W przypadku odwołania zajęć z powodu nieobecności Trenera lub odwołania zajęć poniżej 12 godzin przed ich planowanym odbyciem, kolejne zajęcia Klient odbędzie bezpłatnie.

26. Studio zastrzega sobie możliwość wyłączenia zajęć grupowych z grafiku w przypadku niewystarczającej liczby osób zapisanych (poniżej 3 osób). Klient może być wtedy powiadomiony o konieczności przeniesienia na inną godzinę lub dzień.

 VII. Monitoring wizyjny

1.Właściciel informuje, że na obszarze Studia- obejmującym wejście do Studia oraz pomieszczenia gdzie odbywają się treningi (sale treningowe)  zostaje wprowadzony monitoring rejestrujący obraz poprzez wykorzystanie kamer przemysłowych (monitoring wizyjny- nagrywanie ciągłe w celu późniejszej weryfikacji, monitoring mienia po zakończeniu pracy itp.).

2. Szczególny nadzór nad obszarem Studia w postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu jest niezbędny do zapewnieni bezpieczeństwa pracowników, Klientów, a  także  ochrony  mienia,  kontroli jakości świadczonych usług oraz kontroli i  zachowania  w  tajemnicy  informacji,  których  ujawnienie  mogłoby  narazić  Właściciela  na  szkodę.

3. Nagrania monitoringu wizyjnego są przechowywane przez 2 miesiące (dwa) od  dnia  nagrania. W przypadku, w którym nagrania obrazu pochodzące z monitoringu wizyjnego stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Właściciel powziął  wiadomość,  iż  mogą  one  stanowić  dowód  w  postępowaniu,  nagrania obrazu będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie powyższych okresów, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, nagrania obrazów uzyskane w wyniku zastosowania monitoringu wizyjnego podlegają zniszczeniu.

4. Podstawą wprowadzenia monitoringu wizyjnego w Studiu jest art. 6 ust. 1 pkt. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

5. Rejestracji i zapisaniu na nośniku fizycznym podlega tylko obraz (wizja) z kamer systemu monitoringu.

6. Monitoring wizyjny jest prowadzony całodobowo.

7. Miejsca objęte monitoringiem wizyjnym są oznakowane stosownymi tabliczkami informacyjnymi zawierającymi piktogram kamery.

8. Zapis z systemu monitoringu może być udostępniony jedynie uprawnionym organom w zakresie prowadzonych przez nie czynności prawnych, np. Policji, Sądom, Prokuraturze, na ich pisemny wniosek, ponieważ udostępnianie nagrań osobom fizycznym może naruszyć prawa i wolności innych osób trzecich.

9. Obowiązek informacyjny względem osób, których dane osobowe mogą zostać utrwalone na monitoringu jest realizowany poprzez udostępnienie informacji o monitoringu za pośrednictwem strony internetowej oraz wywieszeniu ich w Studio.

10. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Sprzeciw zostanie rozpatrzony przez Administratora.

11. Każda osoba ma prawo do żądania sprostowania danych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a nadto w przypadkach przewidzianych prawem do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. W związku z tym, wszelkie wnioski dotyczące tych spraw należy kierować bezpośrednio do Administratora.

12. Każda osoba ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

13. Klauzula obowiązku informacyjnego

    Joanna Szymaniak, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Joanna Szymaniak Trener Personalny z siedzibą w Kościanie (64-000), os. Jagiellońskie 59/3, NIP: 6981764785, REGON: 369858062, działając zgodnie z art. 13 ust.  1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako: „RODO” informuje, iż jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych.

Monitoring wizyjny jest prowadzony wyłącznie w celu zapewnienia bezpieczeństwa mienia oraz wszystkich osób przebywających w Studiu.  

Monitoring wizyjny nie będzie przekazywany innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.

Monitoring wizyjny będzie przechowywany przez okres niezbędny, jednak nie dłuższy niż 3 miesiące.

 Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści swoich danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

VIII.  Ogólne zasady korzystania z pomieszczeń Studia przez Klientów

1. Klient korzystający ze Studia obowiązany jest do:

a) stosowania czystego, wygodnego niekrępującego ruchów stroju sportowego,

b) niewypowiadania uwag dotyczących innych członków Klubu.

2. Studio udostępnia Klientom szafki w szatniach, w których możliwe jest pozostawienie rzeczy osobistych.

3. Przed rozpoczęciem ćwiczeń Klient jest zobowiązany do zapoznania się z instrukcjami i regulaminem korzystania z poszczególnych Sal Studia oraz sprzętu, w który pomieszczenia są zaopatrzone. Ewentualne wątpliwości, pytania i uwagi należy zgłaszać do Trenera.

4. Klient zobowiązany jest do korzystania z pomieszczeń, urządzeń i sprzętu należących do Studia w sposób zgodny z ich przeznaczeniem.

5. Klient, po każdorazowym zakończeniu ćwiczeń zobowiązany jest uporządkować oraz zdezynfekować stanowisko oraz wszystkie elementy sprzętu.

6. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu, należy zgłosić to natychmiast pracownikowi Studia.

7. Klient zobowiązuje się do przestrzegania i zachowywania czystości oraz stosowania się do ogólnie przyjętych norm zachowania podczas korzystania z usług Studia. Niedopuszczalne jest utrudnianie lub uniemożliwianie korzystania ze Studia innym Klientom (za wyjątkiem przypadków korzystania z urządzeń znajdujących się w Studiu w ramach wykonywanych ćwiczeń), a także zachowania wulgarne lub obsceniczne, a także będące przejawem rasizmu lub mające znamiona molestowania lub dyskryminacji z uwagi na rasę, religię lub płeć.

8. Klient może we własnym zakresie wnosić na teren Studia napoje bezalkoholowe oraz środki spożywcze, w szczególności suplementy diety.

9. Klient proszony jest o przyjście ok. 5-10 min. przed rozpoczęciem zajęć.

10. Po wejściu do Studia należy przygotować się do ćwiczeń.

11. Klient proszony jest na terenie Studia o wyłączenie lub całkowicie wyciszenie telefonu komórkowego.

12. Klient nie powinien spożywać obfitych i ciężkostrawnych posiłków na 1-2 godzin przed zajęciami.

13. Podczas wykonywania ćwiczeń Klient nie powinien porównywać się z innymi ćwiczącymi i nie starać się nikomu dorównać.

14. Wszelkie pytania dotyczące ćwiczeń należy zadawać przed lub po zajęciach.

IX. Wykorzystywanie wizerunku Klienta

1. Właściciel Klubu zastrzega sobie możliwość wykonywania zdjęć i/lub kręcenia filmów podczas zajęć w Studiu.

2. W związku z tym, Klient może oświadczyć, że wyraża zgodę na:

a) utrwalania jego wizerunku w formie fotografii i/lub filmu wytwarzanej wszelkimi dostępnymi technikami, w trakcie trwania niniejszej umowy;

b) wykorzystywanie wizerunku jego osoby w celach bezpośrednio związanych z działalnością Studio, w tym w szczególności w celach reklamowych, promocyjnych, marketingowych;

c) obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono –wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;

d) rozpowszechnianie utworu- w szczególności poprzez publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności rozpowszechnianie w mediach elektronicznych, na oficjalnej stronie internetowej www.emotionstudiotreningu.pl, stronie internetowej portalu społecznościowego FACEBOOK, INSTAGRAM, TIKTOK, YOUTUBE oraz innych stronach internetowych wykorzystywanych przez Studio;

e) na dokonywanie przez Studio bądź na jego zlecenie modyfikacji materiałów z wizerunkiem jego osoby, z zastrzeżeniem iż nie może korzystać z materiałów, na których utrwalono jego wizerunek zniekształcony graficznie w sposób naruszający dobre obyczaje lub zasady życia społecznego, obrażający uczucia religijne osób trzecich, obsceniczny, obraźliwy.

2. Jednocześnie Klient oświadcza, iż za pozowanie, korzystanie z wizerunku jego osoby oraz jego rozpowszechnianie na potrzeby i w zakresie jak w oświadczeniu nie żąda wynagrodzenia.

3. Niniejsza zgoda nie jest ograniczona ani czasowo, ani terytorialnie.

4. Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wizerunkowych.

X. Reklamacje

1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług przez Studio oraz pozostałe reklamacje i skargi można składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@emotionstudiotreningu lub w formie pisemnej na adres: Joanna Szymaniak Trener Personalny, os. Jagiellońskie 59/3, 64-000 Kościan.

2. Opis reklamacji powinien zawierać:

a) informacje i okoliczności dotyczące przyczyn lub powodów reklamacji, w szczególności rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości;

b) dane kontaktowe składającego reklamację – imię, nazwisko, adres;

c) oczekiwany przez składającego sposób rozpatrzenia reklamacji.

3. Studio udziela odpowiedzi na reklamację na wskazany przez reklamującego adres, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

XI. Odstąpienie od Umowy

1. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu poza lokalem przedsiębiorstwa (poprzez aplikację eFitness) w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (Konsument), może odstąpić od umowy sprzedaży produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny.

2. Klient, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować Studio o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. wysłać pismo e-mailem, faksem, pocztą) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy określonego w pkt 1.

3. Klient może, ale nie ma takiego obowiązku, wypełnić wzór odstąpienia od umowy, pobrać go i wydrukować oraz przesłać faksem albo pocztą albo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.

4. Studio zwróci Klientowi uiszczoną przez Klienta należność zgodnie  w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

5. W przypadku, gdy Klient zgłosił żądanie świadczenia odpłatnej usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, ma on obowiązek zapłaty za świadczone usługi przez Studio do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem wybranego przez Klienta pakietu.

6. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego punktu, przedsiębiorca wykonał  usługę za wyraźną zgodą Klienta i po poinformowaniu go, że w takim przypadku Klient traci prawo do odstąpienia od Umowy.

XII. Pozostawianie rzeczy w Studio

1. Za rzeczy pozostawione uznaje się wszystkie przedmioty niezabierane przez Klientów po zakończeniu korzystania z usług Studia.

2. Wszystkie rzeczy znalezione na terenie Studia powinny być niezwłocznie zgłoszone i przekazane Właścicielowi Studia.

3.Rzeczy znalezione będą przechowywane przez Studio przez okres 30 dni (trzydzieści) od daty ich znalezienia.

4. Informacje o znalezionych przedmiotach będą rejestrowane przez Właściciela Studia.

5. Rzeczy pozostawione mogą być odbierane przez ich właścicieli po okazaniu dowodu tożsamości i podaniu szczegółowego opisu przedmiotu.

6. W przypadku, gdy rzecz pozostawiona nie zostanie odebrana przez właściciela w wyznaczonym okresie 30 dni, Studio zastrzega sobie prawo do dysponowania rzeczą według własnego uznania, w tym przekazania na cele charytatywne lub utylizację.

XIII. Ochrona danych osobowych

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO, informujemy, że administratorem danych osobowych  Klienta jest Joanna Szymaniak, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Joanna Szymaniak Trener Personalny z siedzibą w Kościanie (64-000), os. Jagiellońskie 59/3, NIP: 6981764785, REGON: 369858062.

2. Na podstawie obowiązujących przepisów, proszę kontaktować się z Administratorem:

a) listownie na adres: Joanna Szymaniak Trener Personalny, os. Jagiellońskie 59/3, 64-000 Kościan. 

b) przez e-mail: szymaniak-joanna@wp.pl.

3. Dane Klienta są przetwarzane w celu:

a) zawarcia i realizacji umowy- art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO,

b) spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa – np. przepisów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

c) marketingowych – dotyczy to danych wizerunków na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

4. Dane Klienta mogą być przetwarzane również w celu obrony/dochodzenia roszczeń, a także w celu wykazania ciążących na administratorze obowiązków prawnych – jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5. Podanie przez Klienta danych jest dobrowolne, natomiast konieczne, aby możliwe było zawarcie umowy.

6. Pozyskane od Klienta dane osobowe mogą być przekazywane:

a) podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora oraz

b) organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.

7. Dane Klienta będą przekazane do państw trzecich i/lub organizacji międzynarodowych według poniższych zasad:

7.1.  Poziom  ochrony  Danych  osobowych  poza Europejskim Obszarem  Gospodarczym (EOG)  różni  się  od  tego  zapewnianego  przez  prawo  europejskie.  Z  tego  powodu  Administrator przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

7.1.1 współpracę  z  podmiotami  przetwarzającymi  Dane  osobowe  w  państwach,  w odniesieniu  do  których  została  wydana  stosowna  decyzja  Komisji  Europejskiej dotycząca  stwierdzenia  zapewnienia  odpowiedniego  stopnia ochrony Danych osobowych;

7.1.2. stosowanie  standardowych  klauzul  umownych  wydanych  przez  Komisję Europejską;

7.1.3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.

7.2.  Administrator  zawsze  informuje  o  zamiarze  przekazania  Danych  osobowych  poza EOG na etapie ich zbierania.

7.3. W związku z korzystaniem z usług np. Google, Facebook, dane mogą być przekazywane do Państw trzecich (USA) z uwagi na ich przechowywanie na serwerach w USA w całości lub częściowo.  Facebook oraz Google stosują mechanizmy zgodności, które zostały przewidziane przez RODO (odpowiednie certyfikaty) lub standardowo klauzule umowne. Aby zapoznać się ze szczegółami należy przeczytać politykę prywatności dla każdego z tych dostawców – np.

7.4. Obecnie usługi oferowane przez Facebook oraz Google dostarczane są głównie przez podmioty mające siedzibę w Unii Europejskiej. Jednak, każdorazowo należy zapoznać się z polityką prywatności tych dostawców w celu otrzymania aktualnej informacji w zakresie ochrony danych osobowych.

8. W zakresie przewidzianym przepisami prawa Klientowi przysługuje prawo do żądania dostępu danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

9. Dane Klienta będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.

10. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

11. W zakresie, w jakim dane Klienta są przetwarzane na podstawie zgody – Klient ma prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody Klienta przed jej wycofaniem. Klient może wycofać zgodę może poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres korespondencyjny Administratora bądź adres e-mailowy wskazany powyżej.

12. Administrator informuje, że nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

XIV. Postanowienia końcowe

1. Studio zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie, o których będzie informować z odpowiednim wyprzedzeniem Klientów Studia.

2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.), ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.) i ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).

3. Ewentualne spory pomiędzy Klientem a Studiem zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z ustawą z 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1575 ze zm.).

4. Do korzystania z Usług zgodnie z niniejszym Regulaminem zastosowanie ma prawo polskie.

5. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.

6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 14.06.2024 r.

Kliknij aby ocenić